Merhaba bebeğim 9 aylık bir kaç gün öncede gece uykusunda sabaha karşı yanak ve elleri çok soğuktu bugün sabaha karsi tekrarladı ama bu sefer sadece elleri buz gibiydi çok soğuktu yani diğer yerleri vücudu gayet iyiydi daha önce başına bu durum gelen var mı hastaneye götürmeli miyim?neden böyle oluyor