Sulemir Arkadaşlar merhaba Bebeğim dört aylık ve üç aylıkken kalça cikikligi tespit edildi pavlik bandaj kullanıyorum bebeğimi çok rahatsız ediyor kullanan var mı her bebeğe göre değişir ama nasıl bir süreç oldu
Asyaveannesi04 Sulemir bizde de doğduğunda söylediler çift bez kullandık, arkadaşımda da pavlik bandaj kullandı ama sonunda düzeldi
Sulemir İnşallah kısa sürede hayırlısıyla benim bebeğimde düzelir Rabbim bütün çocuklarımıza şifa versin korusun yavrularımızı 🌸