Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 4 aylık olmak üzere süt+mama diye ilerliyorum ve bebeğimin kakası böyle bugün sarı lekeler gördüm bu normal mi acaba buradaki doktorlar her seferinde normal diyor. Amerika da yaşıyorum bu arada. Sizlerin başına böyle bir şey geldi mi acaba