Kızlar bebeğim bugün bir kere sehpanın köşesine kafasını çarptı saat 7 gibi 10 gibi de uyutmak için hazırlarken yataktan düştü bilinci falan iyiydi hiç bir sorun yoktu aslında uyudu 1-2 saat ama uyandı şimdi oyun oynuyorduk süt içirdim muz yedirdim oyun oynarken kustu ama küçücük kustu düşmelerden sonra kusma önemli diyorlar ama hep fışkırır tarzda tehlikeli diyorlar saat 4 oldu sizce acil hastahaneye götürmeli miyim yoksa tokluk kusması mıdır eşimi uyandırmayı denedim acile gidelim diye uyanmıyor o da ne yapacağımı bilemedim