Çıldırcam artık saat 11den beri ağlıyor. Yatarken bişeyi yoktu sarıldı bana yattı. Ağlama sesine uyandık babasıda bende sakinleştiremedik en son kucağımızda uyudu yerine koyduk saat 3de tekrar uyandı ağlayarak yeni sakinleştirdik anca yerine koyduk uyudu. Konuşuyorum söylemiyoda konuşmuyoda bağrıyo sadece 3 yaşında bu arada.