Altı gün önce dogum yaptım bebeğim tam emmiyor az önce ponpayla süt sagip biberona koydum sabaha karşı uyanırsa emzirmek için biberonu dolaba koyup saklamama gerek varmı odada kalırsa bozulurmu sütü yeni sagdim en geç 6 saate vermiş olurum bebeğe bozulur mu odada kalırsa bilmiyorum bilgisi olanlar yazabilir mi lutfen