Kızlar tavuk kıymadan köfte yaptım biraz fazla geldi borcama dizdim buzluğa attım biraz toparlansin köfteler poşete koyim dedim ben unuttum onu buzlukta 5 saat kadar sonra aklıma geldi çıkardım bu sefer taş gibi donmuş tabi çıkmıyor borcamdan dedim 5 dakika dışarıda kalsın azcik yumusasin çıkar öyle katarım bı 6 saatte öyle mutfakta tezgahta unutmusmuyum tavuğu çıkarıp gidip yattım resmen 🤣 gece aklıma geldi bu seferde iyice çözülmüş tabiki buzu strecleyip normal buz dolabina koydum artık tekrar donduramam bu şekilde pişirsem yarın bozulmusmudur emin olamiyorum 🤣🤣 ay Allah’ım ya vallahi bu mallık seviyesi şaka olsa keşke