Doasmom çok fazla çeşit geldi bana açıkçası. Kendinizi bu kadar yormaya değmez. Evet zengin gözükür sofra ama bilmiyorum hepsi yeniyor mu yense de bitiyor mu?
Ben genelde çorba, ana yemek, pilav, pilavın yanına kırmızı et köfte veya tavuk oluyor, salata, ayran bu kada. Bazen ortaya bir meze, çocuktan once sarma yapıyordum ama fırsatım olmuyor artık eskisi gibi. Gerçi gelen annemler ve kayınvalidemler oluyor genelde. Yabancı gelse elbet daha çok ozenirim ama sizinki de fazla geldi açıkçası.
Tatlimi geceden yaparım hep sarma da öyle . Salata ve meze son dakika yaparım. Etli yemekse etini önceden hazır ederim. Tavuk olacaksa marine eder dolaba koyarım köfteyi de önden yoğurmak daha mantıklı dinlendikce iyi oluyor.