Kızlar kızım 8 aylık. Bikaç gündür tek tük öksürüğü vardı. Akşamdan beri sıklaştı bir anda. Şimdide öksürükten uyuyamıyor. Kuru öksürük başka bişeyi yok çok şükür şimdilik. Nebulezatör ile serum fizyolojik verdim. Bir doz cortair ve yarım doz ventolin verdim.( doktor verebilirsin dedi.) başka ne yapabilirim. Var mı böyle olan bir çözüm bulan