KonuMankeni 2 yaşında kızım var çok bebekken simit almıştım sevmedi, sonra myminibaby kolluk aldım rahat özgürce yüzebiliyor, çocuğu tutmanıza hiç gerek yok ztn bu markayı biliyorsunuzdur pahalı ama asla sönmeyen bir kolluk, yırtılsa bile batmıyor içinde ayrı bir süngeri var, sonrasında da yanında kit veriyorlar tamir edebiliyorsun. Benimkine daha bir şey olmadı çok sağlam