yigitinannesi41 ben özelde doğurdum ama doktorumdan nefret ettim. Hele ekibinden… şeytan görsün yüzlerini. Doğurduktan sonra bir daha hiç onlara gitmedim.
Başka şehirde doğurdum. Yaşadığım şehirde özel hastane olmadığı için devlete gittim. O kadar tatlı bir kadın doktordu ki keşke orada doğursaydım diye hala düşünürüm. Çok güzel muayene etti. Rahmimi bana da gösterdi. Temizlenmesi gereken bir alan temizlenmemişti. Ameliyat olma durumum vardı. Bir ilaç verdi. Hem de süte geçmeyecek bir ilaç. Allah ondan razı olsun. Kullandım gittim tekrar. Hiçbir şey kalmamıştı. Hiç canımı acıtmadı. Hiç kötü davranmadı.