Nr-ms-23 Kızlar 4/B li kadrolu hemşireyim devletin verdigi analık geçici iş göremezlik ödeneğini kimler alabiliyor bilen varsa bilgilendirebilirmi ??
twinsmomm2 Nr-ms-23 devlet memurları bu süreçte çalışmasa da maaş almaya devam ediyor o yüzden doğum parasi alamıyor.Zaten 4 aylık maaş ödemesi kadar bir ücret oluyor o yüzden aynı hesaba geliyor diyebiliriz