Prenses_annesi04 benim de bebgim var 4 buçuk aylık ama elimden geldikçe yapmaya çalışıyorum çok nadir dışardan yeriiz sürekli yemek yaparım yemek yapacağım zaman bebisimi uyuturum o uyayana kadar yemekgimi yaparım kendime rutin oluşturdum artık ve kiloya gelicek olursam evet fazla kilo aldım 😁 ama vericem inşallah 😂