aryasmom5 seslenince bakmamasını bı doktora sorun ama ılgısını çekmek ıcın ona adıyla seslenıp saklanıp ceee cee dıye karsısına cıkın öyle çok dıkkatını cekıp adını ogrenır hemde her adıyla seslenısınızde bakar ayaklarını daha basmaması normal ılk zamanlar ayağını bastırdığınızdan zıplar zaten ☺️hatta YouTube’dan Osman GÖNÜLAL 6 aylık bebek gelısımı diye yazın herseyı çok güzel ayrıntılı anlatıyor etrafa ılgısı olması güzel bence ama sızdde ılgısı cekmesı ıcın oyun oynayın hep adıyla seslenın konuşun benim bebeğim suan 10 aylık ben hep bunları yaptım suan her yaptığımı taklıt edıyor