Oğlum 4 aylık olmak üzere, akşam 7 gibi uyur en geç 8, sabah 5.30-6.30 arası güne başlar fıkır fıkır ben uykusuzluktan geberirken 😁 9 gibi ablaları okula gidince ilk uykusuna yatar 45-50 daklka civarı, öğleden sonra 1 gibi bi uyku daha yapar yine aynı sürede, akşam 5 e doğru 15-20 dakikalık bir şekerleme, sonrasında sürekli mızmızlanma, banyo ve kapanış 🤣 her gün yaptırmak istiyorum aslında ama çok alışırsa arada dışarıda oluruz yıkayamam sıkıntı olur diye gün aşırı yıkıyorum. Aktivite olarak ellerini kollarını oynatıyorum sürekli, şarkı söylüyorum bazen kucağıma alıp dans ediyorum (kendi düğününde ilk gelinle dans etsin diye hayatının ilk dansını kendimle yaptırdım sonra ileride gelini kıskanmayayım 🤣🤣🤣) çıngırağı sallayarak takip etmesini sağlıyorum bir sağa bir sola. Henüz uzanmıyor tutmak için, eline zorla tutturunca da 5-6 saniye sonra bırakıyor zaten o yüzden oyuncak tutucusu benim 😅