Kızlar kızımı geçen gün ilk kan tahlilini verdik sonuçlar çıktı . Doktor kızımın Akdeniz animesi hastalığı olabilir dedi . Bende ve babasında yok eşimin teyzesinde varmış. İlk defa duydum bu hastalığı 3 ay sonra tekrar kan tahlili vereceğiz doktor bir ilaç verdi onu kullandıktan sonra ona göre bizi yönlendirecekmiş . Çok korkuyorum napacağım bilmiyorum kızıma ne yedireyim ne vereyim bilmiyorum. İnşAllah sonuçlar iyi çıkar öyle bir şey yoktur de doktor nolur dua edin kızıma 😔