Kızlar merhaba 5 ay önce doğum yaptım ve doktorum doğum sonrası kontrolde 1 sene içersinde direkt hamile kalabileceğimi söylemişti eşimle sürekli korunarak ilişkiye giriyoruz fakat son ilişkide korunma yöntemi yırtıldı ve haliyle korunamadık ve şuan yumurtlama dönemim yüksek dönemde hamile kalma ihtimalim yüksekmidir sizce bebeğim daha küçük olduğu için korkuyorum bu durumda ne yapmam lazım fikirlerinize ihtiyacım var 🥺