Merhabalar bebeğim yaklaşık 1 haftadır gece 12 sonra dyrmaksizun ağlıyor susturamiyoruz .gündüz sıkıntısı yok ama gece olunca resmen deliriyor syrekli mizikliyor ağlıyor sakinlesmiyor neler neler yapiyoruz olmuyof.kicini yirtmiscasina ağlıyor ayağımda salliyoruk yavaş yavaş öyle sakinelsiyor.icerleye içerleye ağlıyor ve bu sabaha kadar devam ediyor 10-15 dk uyuyor sonda bir daha surekliiiii.korkuyof mu napiyor anlamadık neden olabilir? Ateş yokbi sağlık sorunu yok gözle gorulen ve gördüğüm gelen diş de yok.. korkmuscasini ağlıyor napmaliyik lütfen yardım edin