Merhabalar herkese💖🙏 oğlum ek gıdaya geçtiğimizden beri hiç birşey yemek istemiyor mamayı bile zorla iciriyorum memeyi de doğru düzgün tutmamisti zaten. 34+4 haftalık doğdu baştan beri pütürlü verdim sıvıyı bile zar zor yer başını çeviriyor kaşığı görünce sağa sola kaçırıyor kusuyor öğürüyor yutarken baştan beri böyleydi her türlü tarif denedim pütürlü pütürsüz çorba bazen önüne koydum sebzeleri haşlayıp çiğnemek istemiyor birşey tutunca tiksinme hareketi yapıyor sabırla bekliyorum… Dikkatini dağıtmak için oyuncak vs verdim eline öyle de yemiyor TV karşısında bile yemez öyle iştahsız bir çocuk. Reflüsü var aynı zamanda zorlarsam eğer mutlaka kusuyor şuan 9 buçuk aylık ek gıda reddi yaşayan varmı bu şekilde