Merhaba bebeğim 2.5 aylık oldu ama nerdeyse 1.5 aydır emerken kafasını geri atıyor ayaklarını da itiyor bu bir meme reddi mi ama memeyi ağzına alıyor bir kez ya da üç beş kez emip kafasını geri atıyor ağlayarak besin alerjimiz var emerken sancı mi giriyor bilmiyorum bazen gazdandir deyip gazını alıp devam etmeye çalışıyorm kimi zaman gaz çıkarıyor kimi zaman çıkarmıyor. Bazende kafayı geri atıyor diye diğer göğsüme geçiyorm onu emiyor ama suratında ağrısı var gibi bir ifade beliriyor sebebi ne olabilir bazen dilini anlayamamak beni çok yoruyor