butterflyy_ busrakayr 2023 temmuzda 32 haftalık çıktım aralıkta bitti 33 bin almıştım rapor günü bitene kadar yatmış oluyor
yamangizem 35 e yakın aldim maaş brtune göre degst bu rakam.. iş veren parça parça da verebiliyk tamamen de iş yerine bagli
Pnar35 Ben şu şekilde almıştım işveren raporu mu parça parça onaylamıştı o yüzden hep bölük yattı toplamda 30.000 tl aldım haziranda doğum yaptım 🙏🏻