Gmzcan23 19 aylık oğlum çok uykusuz gündüz 1 uyku yapıyor , akşam olunca uyumak istemiyor suan hala ayaklarım da , sabaha kadar ⅚ defa kalkıyor emmek için böyle sorun yaşayan var mı
siyahbeyazmom Gmzcan23 Bu ayda gündüz tek uyku yapması normal. Gece geç yatmiyorsa sabah geç uyandığı için diyorlar sabah kaçta uyanıyor? Döngüyü kırmak için sabah erken uyandır benim kızımda çok işe yaramıştı. Bide gece beslenmeyi ve emmeyi kesmelisin ona uyanıyor. Uyanınca sakın emzirme bı iki gün ağlıyor ama iki güne alışır hemen
Umutveannesi Gmzcan23 sabah 10-11de kalkıyor demişsiniz o saatte kalkan çocuk akşam 9da 10da uyumaz ki zaten. Uyanma saatini 8e çekin bence. Akşam 9da uyur böylece. Gece beslenmesini kesebilirsiniz bence artık ihtiyacı yok sadece alışkanlıktan kalkıyor. Gece beslenmesi olmayınca gece uykusunu da tam alır sizde çocukta rahat edersiniz
_Belis54 Gmzcan23 18 aylik kizim da ayni hayla uyumadi surekli bi memede duruyor uyumak nedir bilmiyor ogle uykusu tek yapiyor ac oldugundanda degil keyif icin memede 1saat gece durdugunu biliyorum ayakta sallasam uyumaz pispislayp gezinsem uyumaz napcami bende bilmiyorum
Gmzcan23 siyahbeyazmom sabah 10/11 oluyor çünkü 7 den sonra dalıyor uykuya bende o zaman anca uyuyorum , memeyi kesmeyi düşünüyorum tamamen hastalıklar var birazda o yüzden erteliyorum , gece su vermeyi deniyorum ama ısrarla istiyor memeyi
siyahbeyazmom Gmzcan23 Gündüz uyku saati aşırı geç o saatte kalkan bir çocuk mümkün değil 9-10 da uyumaz ki. Ne kadar yorgun olursanız olun birkaç gün deneyin mutlaka uyandırın. Ağlayacak uyanmak istemeyecektir ama kararlı olun. Gece beslenmesini de kesmek gerçekten çok zor benim kızımda su kabul etmedi çok şiddetli ağladı ben hep sarıldım konuştum onunla iki gün sonra o şiddetli ağlaması geçti sonra hemen alıştı. bir hafta verin kendinize sonrasında Cook rahat edeceksiniz🌺
Gmzcan23 siyahbeyazmom doğru söylüyorsunuz , gece beslenmesi yüzünden uyku eğitimini bile tamamlayamadık
siyahbeyazmom Gmzcan23 O uyku eğitimi konusunu bı türlü yapamadım ben🤦🏻♀️ Şuanda gerek kalmadı zaten
Gmzcan23 Umutveannesi gece çok uyandığı için o saatte kalkıyor , uykusunu alamıyor malum bende artık sabaha kadar salladıgım için uyuyorum 😏
siyahbeyazmom Gmzcan23 Yatağına gidip yatmak istemiyor kesinlikle ama uykusu gelince salonda geliyor yanımıza ya benim ya babasının bizde TV kapatiyoruz hadi uyuyuroz diyoruz öyle kendi kendine uyuyor. Bende illa yatağında uyusun demiyorum açıkçası böyle de uyanmiyor çünkü kafam rahat sonuçta desteksiz uyumuş oluyor yine
Gmzcan23 _Belis54 hepimizin durumu aynı belli ki , rabbim bol uykular versin bebişlerimize , ağla ağla çözüm değil daha çok başım ağrıyor öyle böyle 19 ay olduk , ama bi Allah bi ben biliyor halimi