Mavims12 Gece uyurken kaç derecede ne giydiriyorsunuz ben 24 derece 1 tog tulum içine ince pijama ve zıbın üşür mü bilemedim? 2,5 tog da terletiyor
Tugba_2610 Mavims12 doktorum terletmen daha tehlikeli demişti. Sen ne giyiniyorsan bir üstü olması yeterli oluyormuş. Ben genelde akşamları ince pamuk pijama giydiriyorum ve ayaklarını açık tutuyorum. 2 buçuk aylık bebeğim bu arada, birde erkek. Erkek bebekler sıcağı daha sevmezmiş.
ay5k Mavims12 evim çok sıcak olduğu için zıbın üzerine kolu kısa tişört ve altına da ince pijama yetiyor ayağının üzerinede ince bir pike atıyorum
ayseee_ Mavims12 evim 23,24 derece geceleri,ince uzun kollu zıbın altına ince bir pijama üstüne iki tog tulum giydiriyordum ama kızımın vücudu aşırı sıcak oluyordu iki gündür 1.6 tulum giydiriyorum daha iyi oldu vücut ısısı
Ballikizim99 Mavims12 24 derece zıbın+ pijama üstüne 0.5 tog tulum gerek görürsem üstüne müslin bi battaniye hiç hasta olmadı şükür
Mom_dery 22-23 derece ince tulum üstüne 1,2 tog uyku tulumu giydiriyorum ayaklarına da kendi çoraplarımdan geçiriyorum bol olsun diye ev biraz ısınınca çoraplarını çıkarıyorum daha da terlerse uyku tulumunun kollarını çıkarıyorum belden altı giyinik şekilde rahat ediyor
Tugba_2610 Mavims12 evim genelde 23-24 derecede üzerine yorgan örtüyorum ama oda böyle cok kalın değil. Sürekli göğsünü kontrol ediyorum sıcaksa tamam diyorum sorun yok. Eğer o gece banyo yaptıysa mutlaka bere takıyorum ayaklarına çorap giydirip kiraz çekirdeği ısıtıp koyuyorum.
Havva97 Mavims12 24 derece de orta kalınlıkta bi sweet altına da kalın pijama yani normalde daha ince giydiriyorum bu kıyafet konusunda geriliyorum çok sıcak olunca uyanıyo çünkü uzmanlar oda sıcaklığı en fazla 23 olmalı ki rahat uyusun diyorlar ben 24 falan yapıyorum terlemiyor üşümüyorda
maveraben Evimiz ılık oluyor , genel olarak uzun kollu zıbın altına ince pijama ,ince çorap ve 2 tog tulum giydiriyorum. Ama yinede içim rahat etmiyor pike atıyorum üstüne tabi en fazla 10 dk içinde üstünden atıyor çocuuum
Bebegimveben_ Mavims12 odası 22.5-23.5 arasındadır. 1 tog uyku tulumu içine kısa kollu zıbın giydiriyorum. Bence siz çok fazla giydiriyorsunuz. 1 tog tulum içerisine 24 dereceye kadar sadece kısa kollu zıbın giydirilmesi gerekiyor
Sinemmmonurr Bebegimveben_ bencede. Bende içinde sadece zıbın giydiriyorum üstüne 1 tog. Pijama falan giydirmiyorum yani hiç
Bebegimveben_ Sinemmmonurr zaten tulumlarda da yazıyor bu akıl karmaşası niye yaşanıyor anlamış değilim. İnternette bu konuyla ilgili bir sürü tablo bile var🥲