Nickibosver kafana takma benim de öyle 1.52 boyundayım ve 90 kiloyum doğumdan sonra 84 de düşmüştüm ama geri aldım süt olsun diye sürekli yiyorum 2,5 aylık anneyim bu ikinci hamilelegim ilk bebeğim 6.5 aylıkken karnımda öldü sonra 5 ay sonra tekrar hamile kaldım 50 kilo ile çıktığım bu yola 90la devam ediyorum bende zayıflamak istiyorum ama sütüm yetmez azalır diye sürekli yiyorum zaten zar zor yetiyor günde 1kez mama veriyorum yani ben yetmiyor diye düşünüyorum nasıl olacak bilmiyorum bende çok zayıflamak istiyorum bu boyla bu kilo çok fazla ve kendime aynada bakamaz oldum