Merhaba kızlar bebeğim 7 ay. 10 günlük 2 haftadır kuru öksürüyor yeni yeni balgamlı öksürük başladı daha çok uyurken oluyor. Dün geceden 37/38 ateş halsizlik krip bende doğal yöntemlerle birşeyler yapıyorum ama öksürüken kusucakmış gibi oluyor resmen( 2 kere medipol hastaneye götürdüm 1 hafta önce gittik bir kere alerjiden ola bilir dedi damla yazdı bir kerede baktım geçmiyor gittim buhar hava ver dedi hiç biri işe yaramıyor ama o yüzden başka doktor denemek istiyorum varsa bana güvendiğiniz iyi bir dr yönlendire bilirmisiniz istanbulda ?🙏🏻