seyyahbirisi 7 buçuk aylık bebeğim Altan 2 tane dişi var her emzirmeme ısırıyor sürekli yara kanıyor ne yapabilirim ısırmaması için artık emzirmek istemiyorum
BBuseYY seyyahbirisi ısırdığı Anda tepki göstermelisiniz ve o sıra emziremeyin böyle bir kaç kez tekrarların o ısırdığında belli süre sonra anlayacaktır
Jadewinder seyyahbirisi bilmiyorum belki zaten yapıyorsunuzdur ama ısırdığında göğsünüzü çekip hayır deseniz ? Bizde işe yaramıştı.
mavikelebek4 seyyahbirisi benimkide ısırıyodu bende memeyi vermedim her ısırdığında çünkü karnını doyurup öyle ısırıyodu oyuna dönüyordu bende daha fazla büyütmeden ısırdığı an memeyi kapatıyordum
morsevenanne9 seyyahbirisi benim kızımda 3 ay 13 günlük aynı durumu bende yaşıyorum çile gibi geliyor emzirmek tam tutmuyor birde tutturmama rağmen illa kendisi ucundan tutuyor memeyi kavramıyor birde damaklariyla bir tutuyor bazen ısırıyor damaklariyla çekiştirip duruyor
serifelm Ay bende diş çıkardığında neler olucak merak ediyordum çünkü ilk zamanlar göğüs yaralarıyla çok uğraştım bebeğim 10 gün sonra 3 aylık olacak yeni yeni iyileşiyor göğüslerim , diş durumundan çok çekiniyorum bende
seyyahbirisi serifelm inşallah sizinki ısırmaz çok çok kötü sütten kesmeyi bile düşünüyorum o kadar acıtıyor ki
seyyahbirisi AliPoyrazz deme öyle ya valla üst dişleri de çıkarsa benimkinin benim göğüslerimi yer herhalde
seyyahbirisi Jadewinder keşke sadece hayır diyebilsem can havliyle bağırıyorum oda korkuyor sonra pişman oluyorum tekrar aynı kısır döngü 🥹
_tugba94 Bende aynı durumdan post açmıştım😵💫 benimkide ısırıp duruyordu en son uyuduğu zamanlarda emzirmeye başladım çünkü baş edemiyodum verdiğim an ısırıyodu ve canım çok yanıyodu. Öyle öyle bıraktı şuan ısırmıyo 11 aylık🌸
seyyahbirisi _tugba94 ya bende öyle yapıyorum ama her defasında öyle bı ısırıyor ki kanıyor resmen bütün gün acı çekiyorum benimki de zamanla ısırmaz inşallah