Merhaba, bebeğim henüz iki ayını doldurmadı. Yenidoğan döneminde enfeksiyondan hastanede kaldık eğer bunu yaşadıysanız bilirsiniz hastanede hemşireler kakalı bezi, kaç ml emzirdiğinizi ölçüyor ve sizi eğitmeye çalışıyor. Neyse bana orda uyandır, altını al, emzir, gazını al, kalanı sağ şeklinde öğretmişlerdi. Ama şimdi diyelim ki altını alıcam acıktığı için çok ağlıyor. Önce emzireyim diyorum bu sefer kusma oluyor hemen sarsmayayım diye gazı geçe kalıyor bazen gazı hiç çıkmıyor. Bu sıralamayı nasıl yapıyorsunuz. Kusacak diye gazını çıkarmaya korkar oldum.