aysel15072023 Kızlar oğlum 6 aylık geçen ay ilk defa regl oldum bu ay 4 gün gecikti test pozitif çıktı bugün gidip kan verdim negatif çıktı ama belim ve kasıklarımda farklı bir ağrı var kafam çok karıştı bu durumu yaşayan varmı
Prensesannesii44 aysel15072023 geç döllenme olabilir. Korunmasız ilişki yasadıysanız ihtimalle dahilinde. Oğlumda da benim iki test pozitif kan negatifti bir hafta sonra kanda da çıktı
Nurrrrrr233 aysel15072023 Bir kere benimde testte pozitif çıktı kanda negatif çıktı hemşire bazen testler bozuk olabilir demişti içiniz rahat etmezse kanı tekrarlarsınız
cansuturgut aysel15072023 benim de aynısı olmuştu testte pozitifti kanda 0,5 çıkmıştı. Geç döllenme demişti doktor. 1 hafta sonra tekrar kanınıza baktırın
aysel15072023 Oğlumda da geç döllenmem olmuştu 1 hafta polikistik over var bende Oğlum tedaviyle oldu normal olacağını düşünmüyorduk onunda rahatlığı olmuş olabilir 🤦♀️
aysel15072023 benuykukadiniyimm o yüzden emin olamıyorum işte bebeğimde daha çok küçük napıcam bilmiyorum