Kizlar çok canım sıkılıyor.. kızım 4 aylık ağlamak dışında ses çıkarmıyor.
Neler deniyoruz ama gülse bile sessiz gülüyor. Sanki ½ aylık iken ses çıkarıyordu bize tepki veriyordu arada.. ama şimdi çook nadiren sesini duyuyoruz.. bunu yaşayan varmı aranızda?