emineerenaslan Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, ben doğum yapalı 3 ay oldu. Normal doğum yaptım. Kabızlık oldu. 2-3 günde bir çıkıyorum. Fakat sonrasında da karın ağrısı çekiyorum. Hastaneye gideceğim ama böyle bi durum yaşayan oldu mu ne olabilir normal mi sizce?
Melek2127 emineerenaslan yani üç aymı bilmemde ben sezeryan oldum hemen kabızlık oldu hemde baya bir kötü şuan beş aylığım öyle bir sıkıntım yok acaba emziriyorsan su yetersizmi veliyor vücuduna çünkü benimde o kadar su icmeme rağmen idrar yollarım yanıyor
yavrupotuncek emineerenaslan bende 1 buçuk ay oldu geçmedi ve galiba hemoroid oldum bugün dışkıda çok fazla bi kanamam oldu belki hemoroid de değildir ama bilmiyorum kadınların işi o kadar zorki herşeyi bı dert
emineerenaslan yavrupotuncek bende hemoroid öncesindede vardı o zaten apayrı bir durum gerçekten o kadar haklısınız ki
AliPoyrazz Ay evet bende de olmuştu hastaneye gitmedim ama bol bol su içtim zeytinyağlı bişeyler yaptım
Melek2127 emineerenaslan evet canım emzirdigimzi icin suyun yarıdanda çoğu s7te gidiyor kayısı kurusu ve bolca su iç sıvı tüket