Dilimde ve ağzımın 1 2 yerinde aftlar oluşmuş. Ne sebep oldu inanın bilmiyorum ama acı çekiyorum. Regl dönemimdeyim aşırı ağrılı geçiyor, çok fazla oluyorum ağrı kaynaklı stresimde hat safhada biraz ona bağlı da olabilir gerçi. Ne geçirir en hızlı şekilde? Yardımcı olabilir misiniz😩