Arkadaşlar merhaba bebeğim bazen emerken ayaklarını karnına çekerek ağlıyor. Gazlı bir bebek zaten bende gazı olduğu için ağladığını düşünüyordum ama emzik verdiğimde susuyor. Her zaman yapmıyor bunu ara sıra yapıyor. Süt geliyor çok şükür yutkunmasından anlıyorum çünkü. Acaba tanzikli geliyor ondan mı rahat ememiyor diye düşündüm ama oda değil. Neden olabilir emzik istiyor olabilir mi? Memeyi zorla da vermiyorum kendi isteyerek alıyor çözemedim😒