Ben tam iki yaşına girdikten sonra uyku eğitimi verdim. İlk gece çok zordu, ağlamadı ama uykuya çok zor geçti. Hatta gece 5 gibi pes ettim ve sallayarak uyuttum. Daha sonra gündüzleri hergün parka götürdüm, çünkü yorulduğu zaman daha kolay geçti uykuya. Öyle öyle alıştı, ben asla uyumaz diyordum kendi kendine ama çocuklar herşeye alışıyor, yeterki biz istikrarlı olalım😊