Kızlar Allahaşkına başına gelen yazsın ya geçen yıl emzirşyodum doktor farketti ultrason çektirdim temiz dedi küçük lenf bezi var dedi normal dedi bu yıl da son zamanlar da ağrı olmaya başkadımkoltuk altım da bende korktum tekrar gittim doktor baktı büyümüş dedi herşeyden etkilenir bunlar dedi reaktif lend nodu kötü değil dedi yağlı hillus yazıyor ama ben yine korkuyorum başına gelen var mı antibiyotik verdi doktor 1 buçuk ay sonra gel dedi