Merhaba, Benim 13 aylık ikizlerim var ara öğün olarak bir meyve tabağı yapıyor bazen yoğurtla meyve karışımı yapıyorum ama beklerim püre şeklinde sevmiyor kendileri dokunarak yemekten keyif alıyorlar bende onlara ara öğün olarak portakal, mandalina, muz ve bal kabağı veriyorum (diğerleri de oluyor ama çoğunlukla bunlar) bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama bu meyvelerden kek yapabilirsiniz isterseniz