Selamben_ yaaa çok beter bişeymiş şu 4.ay atağı, bizde 4 ay 8 günlüğüz, bir başladı atak pir başladı resmen, mama ile besleniyor, mamayı reddediyor emzik kullanıyorduk fazla bir düşkünlüğü zaten yoktu ama uyurken kabul ediyordu şimdi onu da tamamen bıraktı. Aç ağlıyor, uykusu var ağlıyor, hep ağlıyor 🤦🏻♀️