Slmrkn benimde iki tane çocuğum var. Haftalık program yapıyorum.esim çocuklarla ilgileniyor genelde . Zaten en geç 10 da uyuyorlar. Oğlum anaokuluna gidiyor zaten onu 8 de bırakıp 12 ye kadar ses çalışıyorum. O arada kızım uyanıyor eşim kahvaltısini falan veriyor. Oğlumu almıyorm okuldan yemek temizlik akşam oluyor çocukları uyutup tekrar derse başlıyorm. Sağolsun eşim çok yardımcı oluyor. Temizlik falan yardım ediyor yemeği yapıyor. Vaktim çok oluyor o yüzden