Ela12 canım benm iki çocukta da göğsüm yara oldu ilkinde 4 ay sürdü, ikincide 40 ı çıkmasına bi kaç gün vardı geçti şükür :) ben cildiyeye gittim 3 krem yazdı ve eczaneye karıştırtmamı söyledi o şekilde geçti yapmadığım şey kalmamıştı bi tek o kremlerle geçti 😊bence bi cildiyeye git