esnsin en önemlisi stres yapmamak gerçekten rahat ol mama takviyesi yapıyosan bebeğin aç kalmaz sen sürekli bebeğini emzirmeye çalıs anca çoğalıcak sütün bi anda fazla gelmiyor. Sağım yapmaya çalıs arada bebeğin uyudugu zamanlarda, süt arttırıcı gıdalar yemeye çalıs. Ama en önemlisi stres yapmamak her buldugun fırsatta uyumak dinlenmek bebeğinle temas etmen 🥰