Arkadaşlar merhaba :) kızım daha küçük araştırıyorum ilk bebeğim fakat kafam çok karıştı 5. Ayda ek gıdaya başlayanlar var 6. Aydan önce verme asla diyenler var tadımlara başladık 3 gün kuralı ile diyelim ek besinlere başladıktan sonra bu emzirme konusunu sorucaktım öğün öğün yedirip bunları emzirmeyi ne zaman yapmamız lazım kafam gerçekten karıştı bide korkuyorum yanlış birşey yapıcam diye şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻