Bebeğim 3.5 aylık. Çok sakin sessiz bir bebekti. Son bir haftadır inanılmaz değişti huyu. Sürekli ağlıyor , ağladığında katılarak ağlıyor. Uyumuyor , uyuduğunda en fazla yarım saat uyuyor. Sürekli kucakta olmak istiyor , meme reddi başladı. Bugün banyo yaptırırken farkettim poposunun üstünde belin altında tam bez bitiminde pişik olmuş acaba ondan mı dedim. Bende ürtiker olmuşum ama uyuz sandım ona da mı geçti acaba dedim. Aç mı tok mu gazı mı var neden ağlıyor diye düşünmekten bende ağlıyorum sürekli artık. Bir hafta öncesine kadar herseyi sakin sakin hallediyorduk. Nasıl anlıyorsunuz ne derdi olduğunu? Nasıl başa cıkıyorsunuz? Ya da en önemlisi kendinizi nasıl motive ediyorsunuz? Bebeğimde olan bu durum normal mi?
Not: Çarşamba günü rutin kontrole gittik doktor herseyinin sağlıklı olduğunu söyledi çok şükür.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.