Betulaygun benim kızımda iki aylıktan beri arada çok ağlarsa eğer katılıyor nefesi kesiliyor yüzüne ağzının içine üfleyince geri nefes alıyordu iki hafta önce yine öyle oldu ağladı kucağıma alıp yüzüne falan üfledim ama nefes almadi bir dakika kadar sonra sizin dediğiniz gibi gözleri gitti kucağımda bayıldı yüzüne üfledim sarstım falan sonra kendine geldi hamdolsun, çocuk doktoru genelde kansızlıktan olur dedi bebek uzun süre nefessiz kalıp düzensiz nefes alınca öyle bayılma olur ama geri eski haline döner dedi,kan ilacına başladık işte, kansızlıktan başka tıbbi bir açıklaması yok bir yaşına kadar düzelir genelde,işte aglatmamaya çalışın dedi doktor,kızımda dokuz aylik olmak üzere bu arada