Kızlar merhabalar, oğlum 30 aylık konuşma olarak biraz geriden geliyor. Evde oyuncaktan çok kitap var. 3 aylık bebeğim olmasına karşın ilgim hala onun üzerinde ama gele gelelim konuşma olarak geride. Ekran hayatımızda yok sayılır. Oyun gurubuna da yazdırdık gidiyor. Ama konuşabilirsin oğlum , falan diyorum çünkü kelimeleri net söyleyebiliyor. İşaretle anlatmayı tercih ediyor.i gün içinde. Merak duygusu yoğun anne bu ne , şunlar nerede? Bebe nerede? Baba gitti. Gibi gibi cümleleri var. Su(Fu) diyor. Ne yapmam lazım başka bilemiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var. 🌸