Hanımlar oğlum ateşli hastaneden gelirken arabada uyudu ilacını veremedim dolayısıyla şuan hala uyuyor ateşi 37.7 ve 38.2 arasında dolaşıyor ne yapayım bilemedim uyandirsam ilaç vermek için ağlar ağlayınca ateşi zirveyi buluyor. Uyurken ateşi çıkarsa kendisi uyanır mı acaba ağlar mı ym