Kızlar artık kafayı sıyırmak üzereyim 4 yasında gece saat bası uyanır her uyanmasında salla diye ağlar uyku egitimi vereyim diyorum asla yatmıyor salla diye bas bas bağırıp kendini parçalıyor halen yemeğini kendi yemez önğne koyuyorm bön bön bakıyor ben yedirşrsem yer yoksa yemez istediğş bişey olmazsa gelip bana vurur ağlar ya böyle bi çocuk olamaz yetiştirmekle alakası yok ağlayarak yaptırdıgı şeyleri yapmadm 7. Ayında blw yaptm dökse saçsada kendi yesn öğrensn dedm ters tepti hersey ben bu denli herseyi ile zor cocuk görmedm sizin çocuklarınızda böyle mi nasıl düzelecek bu