Elif171 sizi çok iyi anliyorum kafasi acimistir belki annesi kötü bi sey yoktur inşallah, iciniz rahat değil bence sabah baska bi hastaneye götürün ve ozellikle tomografi isteyin icinizde rahat eder hem. Coook geçmiş olsun canım benim kötü düşünme lütfen bi seyi yokmus bak kendin diyosun acimistir sadece 🥰