Askım anneler bazen postlar görüyorum yürümeye baslayan emeklemeye baslayan bebisler hepsine masallah🧿🥹 bazen yorumları okuyorum her bebek kendine has zaten aylık kontrollere götürüyoruz bir sorun olsa doktor elbet der. Keza bu yemek yemelerinde de aynı. Ben 1yasıma gelmeden yürümüşüm kardeslerim neredeyse 2yasına basacaklarmış yani kardesler bile aynı degil bu konuda. Elbet uyuyacaklar yürüyecekler arkamızdan anne diye seslenecekler🥹 Hepsi sağlıklı güzel ömürlü olsun❤️🧿