ftmyldrm_ Kızım 16 aylık doğduğundan itibaren gaz sorunu yaşıyoruz 1 yaşını geçti fakat hala geceleri gazdan ağlayarak uyanıyor ne kullansam fayda etmiyor. Bütün tahlilleri yapıldı bir sorun gözükmüyor . Benimle aynı sorunu yaşayan var mı ?
Fhan ftmyldrm_ 10 aylık doğduğundan beri aynı be bunları okudukça bu gazın geçmesi yönünde ki umudum azalıyor:) ne yapıyorsunuz acaba gece gazdan uyanınca
ftmyldrm_ Sallıyorum ve karnına masaj yapıyorum ama bazen sabaha kadar sallıyorum uykudan gözünü açamıyor ama sancıdan da uyuyamıyor. Yediklerine çok dikkat ediyorum yediği herşey gaz yapıyor resmen.