Selam kızları adet günüme 1 gün var. Ve sabah gri bir akıntı geldi. Baya koyu renkte . Ama sonra bitti. Beyaz akıntı geldi. Yani kırmızı yada pembe olmadı. Bende namaz falan kilmadim adetim diye. Ama içimde şüphe var. Adet degilmiyim acaba? Bilgisi olan yardımci olabilirmi