Musabbebek Az önce bi post açmıştım oğlumla ilgili ve yazılan yorumları görünce gerçekten çok üzüldüm. Biz fikir almak amacıyla yazıyoruz buraya ama neden hep bir ezme derdinler nede hep dalga meselesi oluyor yazıklar olsun hepimiz anneyiz birbirimizden destek alma amacıyla yazıyorux buraya ama yazmasak daha iyi galiba. Kimse görmüyor nasıl olsa ne istersem yazarım peşindeler akıl almaya değil fikir almaya geliyoruz ama gördüm ki gerçekten anne olupta insan olamamış o kadar çok kişi varki barı hem cinslerinize yapmayın bunu..
1902ctn Musabbebek aynen öyle.çoğu postta bakıyorum kadın birşey anlatıyo hemen başlıyorlar neden öyle,neden böyle,bence erken karar vermişsin,yok çok geç kalmışsın vah vah 🤦♀️ Hepsi sanırsın süper mom!
Nazliprensesinannesi Musabbebek kuzum sende yanlis anlamada beni ufacik bebege neden musallat olsunlar Allah askina sacmalamissin kimse sana bebegin yada senin anneligin icin bisii demedi ama hocaya sordum bebegime musallat olmuslar cevsen takiyorum dedigin anda dogal olarak sinirlendiler yanii yeni anne olmani anlariz bilmemeni bebeginin neden agladigini sormani anlariz ama gidiphocaya sorman cevsen takman musallat olmus 3 harfliler falan demen yok artik dedik yanii..googldan arastirsan yada kitaplar var onlardan alip okusan cok guzel bilgilendiriyor anneleri..haci hoca falan gidip sacma sapan dusuncelere girmezsin burda belki bu tarz seylerden etkilenen korkan anneler var onlarida zor durumda birakmazsin..biz senin anneligine degil dusunce tarzini elestirdik kuzum
Deletedmom_9857 Musabbebek burda kimSe kimsenin düşmanı olamaz işinize gelmeyen cevapları hemen hopluyorsunuz bebeğiniz sürekli ağlıyor diye hoca ya gittim 3 harfliker bulaşmış dediniz ne diyelim aferin iyi yapmışın doktor ondn iyi mi bilecek diyelim bebeğiniz ağlıyor ise vardır bi sıkıntı akıl Almaya geldim diyorsunuz neden kolik diyen annelerini hiçe saydınız acaba 🙁
Musabbebek Kutay_16 hala o kadar şey yazılıyorkii ben daha 21 yaşındayım keyfime buraya yazmıyorum yani utanmalılar tek diyecegim bu
Kutay_16 Ben o kadar pimpinikli bir anneyim ki bebegimde en ufak biseyde panik oluyorum ister iatemez burda sorma ihtiyacı oluyor ama bazen böyle bilmişler yüzünden yazmaktan çekiniyorum buranın amacı zaten kaynana elti yok gorumce ...
1902ctn Kutay_16 sonuçta burası deneyimleri paylaşmak için var ama çoğu kadın hırsını buradaki annelerden alıyor yada ego tatmini yapıyor.Anlam veremediğim şey bana egonu kanıtlasan ne olur kanıtlamasan ne olur 😁
Kutay_16 1902ctn daha bilgili anne olduklarını ispat etmeye çalışıyorlar sanırım 😏 karşındaki anne sonuçta ay bu insanlara hic tahammülüm yok
Nazliprensesinannesi sevcan bebeginin surekli agladigini hocaya sordugunu 3 harflilerin musallat oldugunu cevsen taktigini fln yazmis hoca o bebek oldugu icin savunmasiz musallat olurlar ondan aglar gbi seyelr soylemis benim bildigimde bebekleri melekler korur yanii
Nazliprensesinannesi Ama nazara inanirim o ayri nazar duasi oku surekli youtubeden ac yuksek ses verip..ben kizim cok aglarken yapiyordum sakinliyordu cnm
sevcan Nazliprensesinannesi tövbe yok ya öle bsy yoktur melekler korur tabı hatta ılk aylarda gülerler yanı benm kızım gülerdi melekler korurdu cunku. hoca dııldır o para fln almak ıcın öle kandırmstr bence.
Musabbebek sevcan fikir almak amacıyla yazdım cnm olabilir yani sorabilirim öğrenmek bilmek için ama herkes eleştirdi
Musabbebek Deletedmom_9857 yaziklar olsun keşke yazdıklarımı kopyalasaydım gerçekten böylemi yazmışım Allah Allah
Musabbebek Deletedmom_9857 hocaya gitmedim sordum bu bir. MUSKA YAPTIRMADIM CEVŞEN TAKTİM HERKEZİM TAKTİĞİ GİBİ BUDA İKİ. ÇOCUĞUMU DOKTORA GÖTÜRDÜM BİR SAĞLIK PROBLEMİ YOK DEDİM BUDA ÜÇ.
Deletedmom_9857 Musabbebek bence sizin siniriniz bebeğinize geçiyor bu da 4 ben size muska yaptırdığınız mı dedim tekrar okuyun hocaya gitmek ile sormak arasında hiç bir fark yok kendinizi ifade edemiyorsunuz bence madem öle habi doktora götürmüşsünüz yaaaa ozaman post açtığınız da önce bunu belirtin neden ağlıyor doktorlar bile anlamadı diye sonra hocaya sordum diyin ki hiç bir mantık alamaz doktorun anlamadığını hocanın 3 harfliker bulaşmış denmesini ve buna İnanmasını